Контроль у сфері реклами і дотримання антитютюнового законодавства

Звіт про здійснення державного контролю у сфері реклами та антитютюнового законодавства у 2015 році


Законодавча база:

Закон України «Про рекламу» від  03.07.1996 № 270/96-ВР;

Закон України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 № 1023-XII;

Закон України «Про інформацію» від 02.10.1992 № 2657-XII;

Закон України «Про захист суспільної моралі» від 20.11.2003 № 1296-IV;

Закон України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» від 15.12.1993 № 3689-XII;

Закон України «Про телебачення і радіомовлення» від 21.12.1993 № 3759-XII;

Закон України «Про ратифікацію Європейської конвенції про транскордонне телебачення» 17.12.2008 № 687-VI;

Закон України «Про авторське право і суміжні права» від 23 12.1993 № 3792-XII;

Закон України «Про друковані засоби масової інформації (пресу) в Україні» від 16.11.1992 № 2782-XII;

Закон України «Про лікарські засоби» від 04.04.1996 № 123/96-ВР;

Закон України  «Про засади державної мовної політики» від 03.07.2012 № 5029-VI;

Закон України  «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР;

Закон України «Про державні лотереї в Україні» від  06.09.2012 № 5204-VI; Закон України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення» від 22.09.2005 № 2899-IV;

Постанова Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 693 «Про затвердження Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу»;

Постанова Кабінету Міністрів України від 29.12.2003№ 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами»;

Постанова Кабінету Міністрів України від  30.03.1994 № 198   « Про затвердження єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони».