Фахівці Держпродспоживслужби із всієї України обговорили поточні виклики в сфері комунікації з громадськістю та ЗМІ

28.09.2018 17:42

Фахівці комунікаційного напряму із всіх територіальних органів Держпродспоживслужби обговорили шляхи підвищення ефективності роботи з громадськістю та ЗМІ, основні проблеми, виклики та ризики в даній сфері.

Цьому питанню був присвячений семінар для фахівців територіальних управлінь Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів в областях та м.Києві, який організовував Відділ взаємодії з громадськістю та ЗМІ Держпродспоживслужби.

«Комунікаційна робота в територіальних органах є надзвичайно важливою складовою роботи Держпродспоживслужби, адже це є основою прозорості, запорукою ефективної роботи Служби», - відзначив Голова Держпродспоживслужби Володимир Лапа під час зустрічі.

Під час зустрічі були проаналізовані кризові ситуації, які виникають під час взаємодії спеціалістів Держпродспоживслужби з журналістами. Експерт проекту ЄС «Підтримка впровадження Угоди про асоціацію між Україною та ЄС» (Association4U) з питань комунікації Андрій Безрученко цій темі приділив особливу увагу. Він, зокрема, розповів про основні техніки виходу із конфліктних ситуацій, ознайомив присутніх з дієвими інструментами та механізмами налагодження комунікації з громадськістю та ЗМІ.

Про вимоги до інформаційних матеріалів учасники семінару подискутували із начальником відділу інформаційного наповнення Урядового веб-порталу Любов’ю Нечипоренко. Вона проаналізувала основні помилки, які допускають автори при написанні текстів для розміщення на ресурсах органів виконавчої влади, зокрема й Урядового порталу.

Завідувач Сектору розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації Держпродспоживслужби Олена Захарченко поінформувала про законодавчі вимоги до оприлюднення публічної інформації.

У ході заходу особлива увага була приділена обговоренню комунікаційної роботи Держпродспоживслужби, у тому числі на рівні територіальних органів, основним напрямам налагодження тісної комунікації з громадськістю та ЗМІ, питанням поточної діяльності фахівців із цього напрямку. Із начальником Відділу взаємодії з громадськістю та ЗМІ Держпродспоживслужби Маріанною Вторушиною фахівці обговорили принципи роботи структурних підрозділів із взаємодії з громадськістю та ЗМІ, налагодження комунікації та координації роботи, особливості висвітлення діяльності Служби на всіх рівнях. Зачепили питання належного висвітлення діяльності Держпродспоживслужби, необхідності проведення роботи щодо забезпечення позитивного іміджу служби, написання власних матеріалів, оперативного реагування на інформаційні виклики, встановлення доброзичливих і продуктивних зв’язків з медіа та громадськістю тощо.

Головний спеціаліст Відділу взаємодії з громадськістю та ЗМІ Наталія Фролова ознайомила присутніх з основними принципами, завданнями медіа-планування та основними шляхами оптимізації даної роботи.

Також фахівці територіальних органів Держпродспоживслужби взяли участь в роботі Урядової комунікаційної стратегії «Єдиний голос», у рамках якої зустрілися з колегами із Кабінету Міністрів України та інших центральних органів виконавчої влади.